13 Januari

Hejsan! :D Idag fick vi reda  på att vi ha sovmorron till 11.50 i morron :D:D AAAAAAAAAAAAH! Så himla SKÖÖÖÖNT! :D:D:D Efter det har vi typ bara roliga lektioner kvar och sen är onsdagen över, för att bli en torsdag som bli en fredag som blir HELG!!! :D:D:D iiiih! :D:D
Iaf har dagen varit HELT UNDERBAR igen :D Allt började på lunchen x) Jag, Maja, Sara, Dolme, Linn, Linnéa gick till cafeterian och på vägen tillbaka stannade vi (de 4 förstnämnda) uti anslagstavlan, som hänger precis utan för ingången till cafeterian, och våra blickar drogs till en lapp om "SALT" (en kristen ungdomsgrupp) xD hahah! Där stod det bl a "Lever vi i den sista tiden?" Och plötsligt kände jag hur orden bata ville ut! JAg började babbla om allt jag hört ang. den sista tiden och det blev värsta långa och roliga pratstunden på rasten :D ÅÅÅH! Det är så kul att det trots allt finns så många som är kristna :D iih! :D Jag blir så glad :D ...



Efter skolan, eller snarare under franskan (som vi skippade för att vi ville hinna äta innan vi skulle fara på en sång"workshop" med en SKITHÄFTIG dam som hette Rosie :D Det var gode bra! Dock var musikinriktningen jazz, så det vart lite... tradigt efter ett tag =) Men det var lärorikt ^^) Dock for vi (Sara, Adam och jag) redan runt sju eftersom att vi skulle på "SALT" Så vi packade in oss i Saras bil och det vart fullt vill jag lova xD Dolme, Margot, Adam, Sara, jag åsså chauffören i samma bil xD hehehe! Men det gick x) Och vi for på en, enligt mig, trevlig kvällsstund med film och fika. Maja var också där... åsså en massa annat folk xD ^^D



Filmen vi såg på efs hette "Hanged  mans' Curse" och den var egt bra xD MEN, det var massor med äckliga spindlar xD och jag vet NÅGRA som skrek halsen av sig XD hahahah!
På väg hem i Saras bil, igen, lyssnade vi på bohemian Raphsody x) Dock antar jag att inte många ids läsa allt detta xD haha! Klarar ni det utan att drabbas av EXTREM uttråkning säger jagdå bara GRATTIS! xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Adam

Asså seriöst, jag ar typ spindelfobi nu XD jag håller med, jazz är nog ingenting för mig =/ älskar dig <33

2009-01-13 @ 23:42:52
URL: http://adamheterjag.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Haha juste :D men varför gör inte jonatan det egentligen!? =O

2009-01-14 @ 09:26:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Haha jaja, men jag har aldrig FÄRGAT så det har blivit platina blont då ;) haha

2009-01-14 @ 14:42:06
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0