14 Januari

Hejsan! Nu höll jag på att skriva "December" IGEN! xD Jag fattar  inte vad det är för fel på mig xP haha! Idag hade vi SOVMORRON till 11.50 så jag och Lisa tog en buss som gick 11.14.. Eller,.. självklart gick den ju senare, jag fattar inte ens VARFÖR de ids sätta sådana tider?! De håller ju ändå aldrig tidena xP LOL!
Första lektionen var ensemble där vi började prata om vårens musikcafé, och vi blev indelade i grupper. DOCK INTE alls på ett bra sätt... x( Jag HADE värsta taggen inför detta, men nu har den HELT gått av =/ Eftersom vi blev INDELADE i FAST grupper kan man inte köra vilka låtar som helst eftersom alla grupper kanske inte har den rätta kompetensen för det... Ja... Jag tycker att det är bajs,. Det ska vara som i MUSIKKLASS!!! <3 Det är det enda rätta :'D haha!, Nej nu ska jag sluta vara ...nationalist... eller nått xD
Senare var det tid för matte, kuhi:n blev inställd pga en "föreläsning" i samlingssalen om idn.valen =P (Y) Så det var som skönt. Ja, och som sagt vart det då dags för matte men den blev inställd för att Åke antagligen tyckte synd om oss, eller nått xD haha! (Y)(Y) Så vi slutade egt kl 1 skulle man väl kunna säga. Men jag har en tendens att dröja kvar LÄNGE i skolan och tog mig inte hem förän runt halv 5 xD ojoj! Vad är mitt problem?! xD
Ska snart iväg för att utvärdera en sak inne i stan. det är ett projekt jag har varit med i och spelat trummor :P "Girls alloud" hette det =) Geowde seå reowligt x)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Visst är dom :D haha, men du det gör inget!

blir bara glaaad =D hihi

2009-01-14 @ 17:53:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Nä, inte nu längre när vi har varit tillsammans så länge. Den läskiga delen var nog att springa runt hela huset för att hämta nyckeln ;) hehe

2009-01-14 @ 22:33:26
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

I know I know :/ gaaaah.. !

2009-01-15 @ 19:47:20
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Men GE DIG LINNEA! du är jättebra :O

och tack så jääättemycket <3 åååh, blir så glad!

men blir ledsen när du säger så om dig själv! helt seriöst =)

2009-01-15 @ 20:44:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0