15 Januari

Hejsan! Idag har det varit... KALLT! Det är fasen under -20 grader!! Och vi ska bada i morron!! x( Nu lät det dock som att vi skulle bada ute... men det ska vi, TACK OCH LOV, inte xD ahhaha! Men iaf... Jag VILL INTE bada... Säger jag igen xP Men iaf... ååh... jagvillintevillintevillinte! =( Det är dåligt att man blir tvingad till saker man inte vill. SPECIELLT när hon (Katarina, våran gympalärare) säger: "Är det nått som ni ABSOLUT inte vill göra, utan hellre skulle gå i fiket för att slippa, så får ni göra nått annat." Men inte då! BADA av alla saker MÅSTE man minsann göra... -.-' Jaja... Iaf har vi varit rättså akrobatiska i våran klass idag xD På lunchen lekte vi massor och typ gjorde konster... typ.. xD

SMAKPROV:


Ändå! ;D Gode najjs! ;D

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: frida

men att jag kommer! TUR SOM FAn ATT JAG HAR BARN FRI HELG! :D:D:D:D

2009-01-16 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0