17 Januari

Hejsan! ÄNTLIGEN HELG! :D:D Igår var jag och såg på Piterevyn med mamma, Farmor och Valter (farmors sambo). Den var inte riktigt enligt min förväntan... Har sett den en gång förr och då var den bättre, menmen :P Den var ändå sevärd! Absolut!  Duktiga dansare :D hihi! I och med att jag såg revyn missade jag dock en stor del av Majas fördelsedagskalas... =( Men jag kom dit runt halv elva iaf och då var det fullt liv ^^P Så jag hade det bra där den lilla stunden det blev =) Eftersom att jag kom så sent började folk ju fara hem efter kanske bara nån timma :P Åsså blev Maja sjuk =( Hoppas att hon snart blir frisk iaf =)

När mamma fick höra att hon skulle komma och hämta mig blev hon sur eftersom hon inte hade planerat det (A) Men jag hade inte tagit mig hem på annat sätt så... Det var alltså jag och Adam som var kvar sist och TYDLIGEN hade jag inte sagt åt mamma att hon skulle skjutsa hem Adam också... *SUCK* Så hon bara: "Jaha, det är visst nya överrasknigar hela tiden!" Förlåt mamma! Men... =/ Ja... Så hon bara "Det här var då sista gången jag lämnar av dig någonstans om du inte har ordnat skjuts hem... och jag vill ha det svart på vitt!" =8 Muuh... okej, ja! Jag borde ha fixat, det borde jag ha gjort... men... mja... Nej, mamma egt har du helt rätt... Men nu är jag bara här och klagar för att du AV NÅGON UNDERLIG ANLEDNING inte tillåter mig att sova hos Adam... Hade jag fått det så hade ju antagligen Adams pappa kunnat hämta oss... Menmen... och mor, kära lilla mor,... JAG LOVAR att de inte kommer att cutta upp mig och äta mig halvt levande ><

Innan revyn igår hade jag lite tråkigt så jag tog några bilder och så vart det genast kul igen ^^ hehe(A) huvva sak jag är xD

  
    Jag blev som gansa nöjd med denna ^^ Dock haf jag snott idén med bilden från lärarrummet på skolan (A) Det finns en tavla där som ser ut typ såhär (A) XD


Nu ska jag snart gå in till stan och träffa Adam och Isac ^^)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Ja! åh, men du kom ju iaf :) hehe. vi gjorde ändå inte öööverdrivet mycket :)

2009-01-17 @ 15:55:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0