18 Januari

Hejsan. Just nu vill jag bara gå upp i rök typ! Sitter och skriver typ nån huvva utvärdering på en kass film som vi såg innan jul med klassen på engelskan... Vi ska typ komma ihåg en massa smådetaljer och skit och det var fasen typ en månad sedan vi såg den!! DIEDIEDIE!!! Säger jag bara,,.. DESSUTOM har vi franskaprov på tisdag och jag är SÄMST PÅ DENNA JORD på franska... Allvarligt... Jag kan typ inget... -.-' I'm dead! De enda sakerna som får mig att ORKA kämpa, speciellt då med franskan är alla peppande vänner och allt folk runt omkring som piggar upp mig, får mig att skratta och vara lycklig mitt i fördärvet och gravplatsen av svartmögel!! xD hahaha! Nej, nu överdriver jag XD men... typ. Iaf en STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT hjärta till alla folk jag känner, och som känner mig :D:D <3<33<33


Fin tavla hos Margot :D:D:D

I helgen har jag hunnit med: Revy, TRE kalas - varav ett var kul xD, Adam, "plugga", gudstjänst.... öhm... sova xD typ... Som synes har min helg varut fullproppad och den har därför bara SPRUNGIT iväg... -.-' *SUCK* Jag har inte ens hunnit lägga in bilder på bdb!! xO Det är allvarligt!!! Inte bra xD

Nej, nu ska jag vara duktig och plugga vidare... xP SUCK xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag hoppas du fick klart engelskan :)

du är duktig!

2009-01-19 @ 19:39:46
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, STOR suck xD orka ha feber. :P

2009-01-20 @ 22:58:23
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0