2 Januari

Hejsan! :) Nu har jag varit på stan... igen xD Men denna gång med Frida x) Vi varvade stan typ tusen gånge (och jag gillar att överdriva xD) Men vi gick iaf runt gode mycket xP Dock började vi med att äta på Sunes x) Gottinamnam ^^D Detta är då dagens skörd xP:


*En STOOOOR grön t-shirt från Jack & Jones :D
*Svarvita strumpbyxor, som Frida hittade :D Tack! <3 Me love them! x) hihi (från Lindex)
*En chokladtomte xD
*Rakhyvlar xD

De två sistnämnda är från coop ifall någon vill veta xD hahahha!

Nej, nu tycker jag att jag skriver en massa onödigt xD Men jag har typ inget viktigt att skriva :P SÅ! Vad händer ikväll folkz? Själv ska jag nog bara tråka.. xP Typ se på tv eller nått... Om nu ingen känner för att komma och förgylla min kväll? ^^)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: sofia

nice köpt, vännen :D norén eller rosengren? xD

2009-01-07 @ 14:58:00
URL: http://sofaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0