2009-01-27

Hejsan =) Idag hade vi drama där vi hade "teater-stafett" :D Det är AP-KUL :D:D:D Det är en som pratar "jibbrish"- (låtsasspråk) och gör gester medan en annan översätter det den presonen säger xD ahhaha! ÅÅÅH! Det är så kul och det måste typ upplevas för att gå att förstå xD Men kan iaf inbte skriva förklaring på det :P haha! Åååh så vansinnigt kul :D

På lunchen fick jag låna "Om jag kunde drömma" av Karin =) Hon tror att jag kommer att gilla den, och man kan u hoppas att hon har rätt :D Detta var dock inte på eget.... bevåg... ;S ahha! Eller vad man då ska säga... Vi ska läsa på svenskan.. Hmm... det kanske jag skrev igår... Det gjorde jag nog... Men då vet ni med garanti xD hahah!


Denna borvade jag av Karin xD


Efter lunchen hade vi matteprov... Gissa vem som har failat toltally?!?! yes... I DID!! >< Alltså, allvarligt.. Ekvationer... När FASIKEN ska man änvända sig av dem i framtiden? ;O Aj dån't gätt itt...! ;S Jaja... Jag har då iaf rätt på EN uppgift... Eller så har ALLA fel på den, vilket inte är särkilt troligt xP

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: maja

Svar: Haha, jag förstår att du inte orkade läsa allt! xD det var inte lite jag skrev! :O ;P

2009-01-27 @ 22:27:57
URL: http://majanilss0n.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Jessica Gustavsson i Sp1c :)

2009-01-28 @ 16:00:09
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer att bli beroende av den där boken XD

2009-01-28 @ 20:10:55
Postat av: Böna

de var jag igen XDXD

2009-02-01 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0