21 januari nummer 40

Hejsan! Idag har det typ varit full rulle, som vanligt :P ahha! Men det är bra x) Det blir typ aldrig en tråkig stund... Det dåliga är bara att man blir så trött xP Så... mja... Jag borde typ gå å lägga mig tidigare :P Menmen... Jag har typ inte "sinnesro", eller vad man då ska säga, till att göra det :P Jag är typ... för LAT för att gå å SOVA xD hahaha! lol!

Happ! Svenskaredovisning i morron då! ;S AJAJAJAJ! ;S Inte bra alltså ;S Hoppas att Adam och jag slipper göra i morron iaf... Att vi får göra typ på fredag eller nått ;S ehehhe... Då har vi ju LITE mer tid att förbereda oss ;S *SVÄLJ*

Från det ena till det sjuttiofemte xD Måste dela med mig av en kul sak som Björn just skrev åt mig på msn xD "

ett gott skratt förlänger KÄKEN!! xD" BAhah! Jag tyckte iaf att det vare kul (A) men då vet vi ju hur huvva värdelös humor jag har XD ahhha!


Fick en försenad julklapp av Sofia idag =) Visst är de fina?! =) TAAAAACK :D I gengäld ska hon fåm välja nått från cafeterian som hon vill ha åsså ska jag köpa det åt henne XD ahhaha! Bra julklapp xD hahaha! NOT!

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Sånna har jag med :D

2009-01-22 @ 15:00:52
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0