5:e Januari

Hejsan... Buhu... Nu barkar allt... kan vi inte börja skolan nästa vecka istället?! Och VARFÖR på en TORSDAG?! ;S I don't get it!! Plus att jag är sjuk så ALLT jag hade planerat att göra dehär sista dagarna har trillat bort... =/ Dels MÅSTE jag hinna vara med Alex som sagt och så vill jag även vara med Karin, Helena, Hanna, Antonina, Sara, Maja, Adam, David, Lisa och en massa annat folk också... =/ Förlåt om ni känner er bortglömda... men det är ni inte <3 Jag är bara så sur för att allt barkar... J*VVLA magsjuka, och nu typ förkylning..! DÖ! Jag vill vara frisk NU! bara så att alla vet... xD

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Jo, det är bland det mindre bra =) Vad har du gjort under lovet då?

2009-01-05 @ 18:15:12
Postat av: anki

jaaaa :D karuseller är fan sjukt kul :D

2009-01-05 @ 18:33:12
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0