7e Januari

Hejsan :D ÅÅH :D Kan livet vara mycket bättre?! TROTS att jag är sjuk känner jag såhär :D:D Hihihi! Jag har allvarligt VÄRLDENS härligaste kompisar :D Har just kommit hem efter att ha sovit och haft lilla julafton hos Karin tillsammans med Helena och Hanna :D Dock for Hanna hem på kvällen, men vi klarade oss bra ändå... ÅÅH så himla roligt  det har varit alltså! xD Det blev en massa internskämt iaf XD hahah!
"Hanna: - Tjärv!
Helena: - Nej...
- Hanna: ... TJÄRV!"
hahahah! XD åååh :D <3 Så kul man kan ha! XD Vi körde typ "Alias" om ni nu undrar vad dessa osammanhängande ord betyder XD Åsså Karin i bilen idag XD Hon satt PRECIS bakom sin mamma... xD
"Karin: - Mamma...
Ingela: - Ja?
Karin: - MammA! MAMMA!
Ingela: - JA?"
AAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHHA! xD Då var min dödsstund nära XD hahahhaha!! XD OJ vad jag skrattade XD hahhaa!


När jag kom hem idag hade jag dock sjukt ont i magen, så jag bestämde mig för att fara ut å gå =) GRYMT bra val! Det var så härligt ute och allt var så fint och som så.... rent :D Jag gillar verkligen vintern, fast jag har dessvärre börjat längta till sommaren litegrann =/ Menmen, den kommer, tids nog ;D Nu sitter jag här framför datorn i typ tjocktröja och tjocksockar XD hahah! Ganska... osommrigt, men mysigt ;) HA DET! :D


HÄRLIG HIMMEL... JA! ^^D

Pusshejs!

PS: Skola i morron ;P haha! Taggen? XD Inte kanske XD men det blir kul att träffa alla igen =) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0