9 Januari

Hejsan. Känner att det blir mer bloggande på lov och sånt och mindre på vanliga skoldagar xP Vad kan det bero på? ;P Första skoldagen (igår då) var ändå inte så hemsk som jag hade förväntat mig :P Eller, det var snarare riktigt kul =) Först då att få träffa alla, men vi hade VÄLIGT slappa lektioner och DESSUTOM bara tre stycken (Y) ;D Så det ägde!! :D På datakunskapen började vi med musikdata!! :D Det var verkligen HUR KUL SOM HELST!!!!!! Och detta HELT utan överdrift!! :D:D <3

Idag var det dock segare :P Själva lektionerna var väl inte så farliga men det kändes bara jobbigt med allt >< Antagligen har jag ju kommit in i fel dygnsrytm under lovet... eller det HAR jag xD haha! Så det rår jag ju för själv. Dock hade vi gympa idah och det verkade vara SKITKUL. Men jag kunde inte vara med eftersom jag FORTFARANDE är sjuk -.-' Så jag fick sitta och titta på... =/ Menmen.

På gympan fick vi också veta att vi nästa fredag ska å bada =''''''''''''''''''''''''''''''C JAGVILLINTEJAGVILLINTEJAGVILLINTE!!! Och jag kan inte ens skolka för detta ska vara OBLIGATORISKT! ÅT H*LVETE men obligatoriska saker... jag vill inte!!!! Det är allvarligt inte ofta jag gråter, men detta är ett sådant tillfälle... J*VLA AS H*LVETES J*VLA APRÖVS F*N! ALLVARLIGT!! Hur viktigt kan det ens vara att plaska omkring i en huvva pöl?!



Och inga många bilder har jag tagit idag heller... =(

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaa usch så hemskt!

men ja, så äre!

2009-01-09 @ 17:13:55
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0