HELG :D (43)

IIIIIIH :D Helghelghelghelg! Fast... egt, vad är det som är så bra med helg? ;S ahha! Asså... man hinner ändå bara vila upp sig litegrann och man hinner VERKLIGEN INTE vara med alla som man borde/vill/måste vara med... =/ Det SUGER... Helgen borde iaf vara en dag längre :P Måndag borde vara en officiell hemmastudiedag :D (Eller hur Karin? ;D) Nejmen det vore sjukt bra x) Åsså borde det införas en glassdag också xD ahhahahah! VISST ADAM!? ;D hahah! Ojojoj! Alltså, så många händer i luften har jag nog inte sett sen Maiden xD ahhahaha! Vi har haft typ argumentationer om olika saker på svenskan för er som undrar x) Min och Adams argumentationsrubrik var, "Inför fredagsglassen!" Och när vi hade pratat klart räckte typ halva klassen upp händerna samtidigt för att fråga ut oss om våran mystiska teori... typ XD hahahah! Jag bröt allvarligt ihop av skratt när jag såg alla händer vifta omkring xD moahhahahahaha! xD

Vad händer i helgen då folkz? Jag ska då tydligen på nån fest i pitholm i morronkväll xD haha! Men jag har typ ingen aning om vilket folk som ska dit utom Maja, Sara och Dolme xD bahah! Så... mja... vi så väl la se ;S Om jag nu ens får fara för fader min ;P haha! Åsså på söndag ska en massa folk fara och se "Benjamin Button" och jag vill också se den, men jag vet inte om jag kan för Antonina sa att jag ska vara med henne på söndag så he blir nog inte nå film... xP

Saker jag VILL göra i helgen:

* Vara med Adam
* Vara med Helena och Karin
* Fara på den där festen
* SOVA UT! xD
* Vara med Antonina
* Fara på bio --> Sova hos Adam xP

MEN jag kommer inte ens att hinna HÄLFTEN! Helgen borde VERKLIGEN vara längre... ÅTMINSTONE en dag =/ xP Ha en fortsatt bra kväll =)

 <3
Karin                       Karin och Helena                   Helena

Justja! Jag har gjort VÄRSTA fina bilden åt Lisa x) mihi... xD Hon fick den som bakgrundsbild på sin mobil idag xD hahah! jag gjorde den i PAINT xD hahahah! Ojoj... Patetiskt litet barn jag är xD ahhaha! Jaja, hon bliddfe då glad i alla fall :D

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Samuelsson

Men ååh, jag hoppas du kan/vill komma, och vi tänkte såhär, att om vi känner att vi inte vill vara där nå mer så kan vi ju bara fara. :) men ingen av oss ska ju dricka elelr så såatt. :D

2009-01-23 @ 23:44:02
URL: http://ssarasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Jo jag vet :D Men det känns som om den här väskan är lite hållbarare ;)

2009-01-24 @ 12:32:45
URL: http://LindaHurtig.blogg,se
Postat av: Böna

OJojoj! Karin i långt hår O_o Vill va me er oxå!

Kramis

2009-01-24 @ 13:56:12
Postat av: Malin

jag hoppas att du hann göra åtminstone en del som du tänkte hinna :)

2009-01-25 @ 14:40:50
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0