I just know :D (42)

Hejsan =D JAg är så glad och trött xP men iaf :D Jag är bara så glad, för jag är så säker och jag vill bara dela med mig men jag vet inte hur mkt jag kan/borde skriva här... mihi ^^ ni får helt enkelt fråga mig personligen om ni vill veta vad jag babblar om xD En liten ledtråd är ju dock "Den sista tiden" :D:D:D ÅÅH! Maja, Sara, Dolme!! Vi MÅSTE prata i morron :D:D

Jag fick spunk ikväll xD Jag ritade MASSOR xD Eller... "ritade"... Det var väl mest bara en massa klotter xD


Karins geniala symbol för "Tro, hopp och kärlek" =)

KLOTTERATTENTAT xD

Min vrist föll också offer för attentatet xD

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahha jag fattar. Men du är då så himla rolig i allt du skriver linnea :D:D hihi. yes, idag far vi, efter skolan :D:D ih. =)

<3

2009-01-23 @ 12:43:36
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: karin

älska, älska, älska den tröjan!!! Jag vill verkligen ha en sådan :D

Klottret var väldarns vackert det också :D

2009-01-23 @ 13:16:15
Postat av: BJERNHAGEN

iiih men va kul :D jo alltså jag köra nog hårt på det! och gah, BILDEN DU GJORDE I MITT <3 haha! du måste skicka på msn! :D vill lägga ut överallt! haha, om jag nu inte vill vänta med att avslöja för alla ;) ..

2009-01-23 @ 16:48:58
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0