Longlongtimeago...

...Kanske inte SÅ längesen jag satt vid datorn egt... men nog är det typ 2 dagar sen xD ahhah! HEMSKA TIDER xO hahaha! Sitter just nu och lyssnar på S.O.S som Jonas och jag ska sjunga =) Dock på svenska... så det är lite svårare :P haha, Menmen ;P Det blir nog bra ändå ;D

Ikväll blir det ledarläger i Älvsbyn dårå ;D Det blir nog bajskul tror jag :D Hihi! :D Ska nog gå å packa snart ;P Iaf... Eftersom det är i älvsbyn så kanske jag har möjlighet att träffa Ann :D:D Jag har som NÄSTAN bestämt dejt med henne ;D ahah xD Nejdå... Men vi träffas förhoppningsvis :D Saknar er konfisar så mycket =/ <3

JO! Idag hade vi ju dans på skolan ;D Det var inte alls farligt :D Alla var ändå nervösa och sen var ändå alla TYP seriösa :D Det var faktiskt riktigt kul och Adam är en GUD på att dansa x) You know why I picked him? ;D ahhaha! xD Men ja... Vi får se hur det blir med dansandet på skoldansen ;S haha! Kassaskåpet talar xD

Idag var vi även och kollade på musik och dansklassen som hade turné! :'D "I can still recall" den gamla goda tiden man hade i musikklassen... Men det är ju sjukt bra nu med... men iaf! xD Jag saknar upplägget inför konserter... det är INTE lika bra upplägg inför sånt på estet kan jag ju meddela :P Menmen, man får ju göra det bästa av situationen ändå :) Ja, iaf så var de grymt duktiga!! :D Men ingen kan ju klå 7-9C M 2005-2008 ;D hahahah xD Nej nu ska jag inte vara sån ;D


Sakna <3

FÖRRESTEN, vem är det som har kommenterat annonymt? xD Ni får ju GÄRNA skriva namn x)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Tack så mycket! :D

2009-01-30 @ 16:19:18
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

ha så roligt ikväll :D <3

2009-01-30 @ 21:12:28
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: Anonym

tips. GRATISKLÄDER!



Jag har fått hem flera presentkort på HM, JC osv. HELT GRATIS. Jätte värt och skit enkelt. bli medlem: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=14287

2009-01-31 @ 13:29:16
Postat av: Anonym

9c forevör!! :P

2009-02-01 @ 19:25:51
Postat av: Böna

oops! de var jag som sa de där XD

2009-02-01 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0