Nio månader <333333333 :'D

ADAM! Idag är det nio underbara månader jag har fått tillbringa med dig! Nio! Estland :) Fina spybåtsminnen xD Och sen Lomträsk =) Ett halvår sedan vi såg Maiden och skrek till Bruces sång på Ullevi i varma Juli!! Mm... :'D Jag älskar dig Adam!! <3<33


(Det är ett "A") xD

Idag har det varit en ganska bra dag ändå, TROTS franskan :P Där var Frida dock så aggressiv att hon bröt av sin banan på mitten xD hahaha! Åsså fick hon BÄSTA läget för en kax-kommentar, vilket hon äger på xD

"Linnéa (våran lärare): - Hjärnan är som en muskel, den måste tränas. Precis som man tränar armen. Vad får man oim man lyfter skrot med armen?
Jag: - Ont..!
Linnéa: - Jaooo... Vad får man av franska?
Frida: ONT I SKALLEN..." 

BAHHAHAHHAHAH! XD ahahahha! Åjj, alltså, jag dog... >< ahhaha! Jaa, det är bra att det finns en liten lustigkurre xD Trots våra OERHÖRT, SKAMLIGT kassa tider vi har språk på så lyckas lektionerna ändå bli roliga på nått sätt x) Detta tack vare alla roliga människor. Och de jag brukar prata med under franskan kan ju känna sig träffade :D <3


                                                                                             
Bananbrytarn xO


 Efter lunch hade vi svenska och vi skulle låna en BOK på biblioteket... *SUCK!* Jag HATAR att läsa, men iaf frågade jag Karin om jag kunde få låna "Twilight" ev henne. (Tack gummsan :D <3) Hon tror nämligen att jag kommer att gilla den =) Så... man kan ju hoppas =)

NEJ! Nu ska jag nog gå å skölja ur olivoljan från mitt hår xP ahha!  JA! Du läste rätt, jag hat olivolja i håret xD Det känns som att det ska hjälpa mot mitt EXTREMT nötta hår... Och det kan ju då iaf knappast göra det värre xD så... Jag prövar och ser om det blir nån skillnad x) HUSKURER xD Vilken LANTIS jag är xD hahahaha!

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAHAHAHAHA! de där var bland de bästa jag hört! ont i skallen..!XD

2009-01-28 @ 20:12:55
Postat av: Böna

behöver du gissa fler gånger?? haha...ha pinsamt :( :D

2009-02-01 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0