nummer 38, 20 Januari

Hejsan. Idag var det franskaprov! xD TUR att man är en ren och skär naturbegåvning inom området... eller hur det då var.... Det där var dock bara en REN OCH SKÄR lögn >< bahah! Ojoj! Så dåligt det gick xP Huu! Jag längtar verkligen till sportlovet för sen är franskan FÖRALLTID ÖVER!! :D:D Dock är jag orolig för vad jag kommer att få för betyg ;S huhu.. :'(

Idag har jag också ramlat två gånger! Båda lika smidiga xD ahha! Nå djupare in på det ska vi inte gå... Jag säger bara att ett gott skratt förlånger livet - och man måste kunna skratta åt sina egna misstag... VILKET JAG GJORDE xD hahahha!

Känner att jag blir sämre och sämre på att ta bilder, men eftersom jag redan tagit så många känns det som att det blir så långtråkigt att se på... xD Men, bättre med en gammal bild än ingen alls :D



Apropå franksa.... JAG VILL TILLBAKA TILL FRANKRIKE MED VÅRAN GAMLA FRANSKAGRUPP: Tor, Ivar, Tobias, Amanda, Julia, Frida, Linnéa, Kajsa, Alexandra, Hanna! OCH BRAGE <3 :'D

Nu ska jag sova x)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

It slutar man väl ha språk efter sportlovet? :S

Pöss

2009-01-21 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0