Dagen efter kvällen före

Hejsan! idag vaknade jag hur tidigt som helst... NOT!! ARRRRRRRGH! Jag blir typ arg av att sova länge, och sur också, hela dagen blir ju förstörd :P I hate it >< JAg blev iaf väckt runt kvart över två! x'D Inte bra!! =( Men jag ska typ försöka gå å lägga mig snart och ställa LARM på mobilen så att jag orkar upp i morron x) höhööh!



Eh... mitt liv är bara allmänt ointressant för tillfället så... :P Eller... Jag var i Norrfjärden, hos Sofia, igår och firade midsommar tillsammans med henne, Nils, Alex, Daniel, Sara och Sebbe =) Vi skapade UNDERBARA "ett ord var"-sagor x'D ahhahahahhaha! Mjah... :D

Pusshejs!


ADAM KOMMER HEM I MORRON :'''''''''''''''''''D

                             OOOOO        OOOOO
                         OOOOOOO   OOOOOOO
                      OOOOOOOOOOOOOOOOO
                      OOOOOOOOOOOOOOOOO
                      OOOOOOOOOOOOOOOOO
                       OOOOOOOOOOOOOOOO
                         OOOOOOOOOOOOOOO
                           OOOOOOOOOOOOO
                              OOOOOOOOOOO            O    O
                                 OOOOOOOOO         O               O
                                   OOOOOOO       O                       O
                                     OOOOO        O          O    O      O
                                       OOO            O          O            O 
                                         OO           O                O    O
                                            O            O
                                               O      O
                                                  OO


Kommentarer
Postat av: elin

Haha, ja det är ju tur vi är olika. Jag tycker inte han är snygg alls! :-D

2009-06-21 @ 16:04:46
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0