Frid och fröjd, Linnéa är nöjd

Jaah! Nu är jag typ nöjd iaf x) mohahah! Fint väder, varm luft, Adam hemma, Alex opererad (lyckat) MENS... hahahha! Alltid är det då något xD haha! jaja, Vi hade iaf tur med vädret :D höhö!

Idag var jag och kollade på konfirmation, which brings me back ;P Jag saknar er alla konfisar JÄTTEMYCKET! x') vi MÅSTEMÅSTEMÅSTEMÅSTE hitta på nått i sommar flickor!! Det sa jag förra året med :P men i år känns det som att det faktiskt skulle gå att genomföra x) hehe!



Efter konfirmationsgudstjänsten (OUH! Långt ord!) följde jag med ledarna på thai graden och blev i tvingad mat >< haha! Det var iaf en mycket trevlig stund jag fick där borta :D Tack så mycket alla :D



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0