KKKKKKKKKKKKKKKKKH! Sommarlov i fucking morron!! :'D:'D:'D

HEJ! Sommarlov i morron! KOOLT!!!

Jag har kommit fram till att blogg är mer en vintersak typ :P Det känns som att jag inte kommer att skriva så ofta nu under sommarn :P Menmen, sluta inte kolla för det ;D höhö!

På tisdag den 16/6 är det spelning i slagnäs!! Kom dit typ! :D

Senare "idag" ska klassen fara till Anders och tälta :D hihi! Jag tror att det kommer att bli jättetrevligt :) Orkar inte skriva så mkt nu :P Måste lixom sov, för det lär det inte bli så mycket av sen ;D haha! På sommarn är man uppe och vaken... Okej barn? ;D



Puss!

Kommentarer
Postat av: JAG DESIGNAR DIN BLOGG

häftig bild..åh är allt bra med dig ?

2009-06-10 @ 10:51:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: böna

okej fröken!!;P jag lovar att vara uppe så mkt som möjligtXD(not)

2009-06-11 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0