Trött i kroppen ><

Hejsan! Mina ben är typ döda känns det som... Jag har typ världen sämsta kondis alltså >< Jag och Adam cyklade igår till Julia i Svensbyn och var där och lekte =) Och "i morse" steg vi upp och cyklade tillbaka till stan för att se på våra begåvade vänner som spelade på stan :D



RIKTIGT BRA HÖRRNI!! :D

Jag är dock sjukt avundsjuk på deras sommajobb... Men jag kan ju hoppas att mitt också blir kul... ;P Jag ska jobba på "upSweden" och typ... Vara ledare åt en massa fjortisar som ska få spela musik... Hopopas att de är JÄTTEDÅLIGA så att jag kan sitta och kritisera dem i min ensamhet och ifall att de behöver hjälp, så att jag kan GLÄNSA över dem... Men antagligen inte >< Jag kommer att få en massa fjortisblickar skulle jag tro >< Blickar som säger: "Vadfan gör du här? Så jävvla ful, tror du ens att du kan nått?" typ... ;P Nejmen, jag hoppas att dte blir bra... Anyway, jag får ju betalt ;D

Ikväll blir det då att fara til¨l stan på typ "Midnightsun shopping" eller vad det då hette ;P Det blir nog bra för då får man träffa en massa folk.. S¨å nu ska jag gå å fjortissminka mig ;D ahha!

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0