Vilken regning dag...

Det är mysigt när det regnar, men det är tråkigt när man inte har nån att krypa ner med under en filt och se på en fin film =/ Jag fattar inte hur jag ska klara mig denhär veckan, men på nått sätt ska det väl gå, hoppas jag ;S Asså det är så att Adam är i Göteborg och är konfaledare... Dessutom har han färgat håret och jag har inte fått se hur det blev... >< huhuuuu! Stackars mig!!

Igår var jag iaf med Alex och vi såg "Twilight" =) Den är ju fasen bättre ju mer man ser den =) Dessutom bor jag ju i bushen (också) och jag har en skog bakom huset och det är SVINMYSIGT att gå in där, speciellt när man har sett twilight för det är egt gode likt **, Tihi!
Under filmens gång satt jag och Alex och kritiserade: "Han är ju inte alls särskilt snygg... Typ inte alls...". Sen såg vi extramaterialet där de berättar att han sjunger låten som är i slutet av filmen... xD Vi typ: "Öhm... HAN ÄR SNYGG, men bara för att han kan sjunga" (och det håller jag faktiskt på xD)





-Vad säger ni? Skogen bakom mig / Twilightskogen? ;D Ändå! -


I morron bär det då av till Arvidsjaur och sedan till Slagnäs dar vi har spelning, som sagt, Hoppas att det kommer att funka ;P Fredrik är ju nämligen borta så... Men med lite hjälp från ovan så löser sig det mesta ;D

Menmen, have a nice kwell ;)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

ändå twilight-skogen! :D



sv: äh vadååå.. dom blir nog minst lika skadade av allt man slår på dom ;)

2009-06-14 @ 23:46:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tycker inte han från Twilight är snygg alls! ;o

2009-06-15 @ 10:42:40
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0