09-03-06

Hejhej :P Sitter här och lyssnar på "i tryggt förvar" det är alltså "Lay all your love on me" på svenska :P haha! Det låter lite knäppt på svenska måste jag säga xD Det låter så uppkäftigt, men trots det ska jag ju faktiskt sjunga den på svenska. Hoppas att det blir bra iaf :P hehe! Åsså ska jag sjunga "SOS" också.

Igår var jag som sagt på filmkväll hos Julia =) Det var som mysigt x) vi såg "When a Stanger calls" och sen satt vi och spekulerade i skräcksenarier xD hahahah! Vi var så rädda!! xD hahaha! ååh så kul x) Idag såg vi "Chucy" åsså dendär dockan som lever :P Den är ju allvarligt komedi xD hahah! Jaa... Det är fint med budget-skräckfilmer xD



Just nu sitter jag och hoppas på att Adam ska höra av sig! Han har inte gjort det på hela dagen xP huhu! Han är iofs på Acusticum och har varit det sen typ kvart i elva... och han kanske inte har nå pengar på mobilen... Men.... Han skulle typ komma hit xD så nu får han göra det!! xD hahaha! <3 Älskar dig Adam!

Ha en fortsatt trevlig kväll, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0