... and not read that page again...

Min mamma är som ganska knasig ;P Jag fick inte gå till RB och höra när Adam repar för hon tror att jag ska bli nedslagen, våldtagen och mördad om jag går ute själv -.-' Gosh! Jag fattar inte hur många gånger man ska behöva ha upp detta för att hon ska fatta att jag FAKTISKT klara mig -.-' Så nu sitter jag i stället hemma själv och äter glass... Gott, men tråkigt :P



I morron ska vi vara med klassen på Strömlida och leka x) det kan nog bli roligt tror jag :D

Översta raden från vänster: Margot, Maja, Sara S, Dolme, Jonatan, Anders, Linnéa B, Linn
Mellersta redan från vänster: Adam, Jag, Sofia, Nils, Jeff, Linus, Sara B, Jenny
Nedersta raden från vänster: Viktor, Frida, Magdalena, Lisa


höhö! Jag älskar dig Adam! <33

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0