EY!

Hejsan =) Igår var jag med Adam, Johanna, Erik, Helena och en till (PINSAMT ATT JAG INTE VET VAD HAN HETER!) på thai och åt midda =) Sen for vi på ica och köpte godia för att sedan gå vidare till Norrmalmia och se på SMASK! :D Det var bättre förra året, fast då var det nästan för mycket snuskeri xD och nu var det ALLDELES för lite xD haha! Aldrig ska man då vara nöjd :D ahha! Iaf Så var MARTIN SCHULTS med i ett nummer :D ÅÅH! Vad vi estetare blev lyckliga :'D


- Bilden är dock från förra året -  

Efter denna GIGANISKA tillställning... (xD) Gick jag och Adam hem till honom =) MItt förslag var att borsta tänderna och ta på sig nattkläder direkt, vilket vi gjorde, och TUR var det xD Vi hedde på filmen "Hollow man 2", la oss i sängen och kröp ner under täcket. Jag somnade typ direkt xD Möjligen hann jag se 5-10 minuter xD hahaha! Under nattens gång vaknade jag och var helt förvirrad, jag typ: "Huh? Vart är jag" xD hahahah! Men jag kom på det gode fort. (Det var första gången jag sov över i Adams pappas hus xD så LITE förlåtligt var det väl ändå?) 
På morgonen sa Adam att jag hade skrattat i sömnen.. -.-' jag måste vara en av världens ABSOLUT LEJDASTE människor när jag sover alltså xD hahahahhaha! Sedan berättade han också att han hade varit upp och spytt två gånger i natt :O Jag tror nog inte att maten på thaigarden var korrekt tillagad =/ Johanna hade nämligen inte heller mått helt hundra på kvällen fick vi höra av Helena =/ Så... Det var lite obra. Men han mådde då iaf bra på morgonen =) Min lilla Adam <3 Jag älskar dig, du är det finaste i världen! <33

 - Sötare får man då leta efter :'D <33  -

Ikväll ska jag då iaf fara till Julle och vara med det ASCOOLA "Svensbygänget" xD haha! Det blir nog skitkul :D

Menmen, nu ska jag då gå å duscha, för jag antar att ni ändå är uttråkade efter att ha läst allt detta xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Dolme

Haha han som du inte vet vad han hette heter Martin :D Alltså om det var han som följde med på smask sen ;D

2009-03-28 @ 20:21:49
URL: http://hehehey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0