Godnatt... snart :P

Hejsan. Tänkte bara säga lite vad som har hänt idag efter samhällsen :P Vi hade estetisk orientering där  vi köre en rythmorkester... Lika kul som det låter -.-' Dock var vi inte så duktiga på att göra det vi skulle när Maggis gick ut ur rummet (A) Så Adam och Jeff satte sig och spelade "Heartbreaker" av Led Zeppelin ;)



När vi hade slutat fick jag ta över Margots plats i Lisas band "Shadow of the Room". Hon spelade piano så då får jag öva lite på det =) Det är ju alltid bar att utveckla. Tydligen tyckte då alla att det lät bra då jag spelade, så det är ju tur :D haha! Vi uppträder på "Musik Direkt" NU PÅ LÖRDAG! Be there!

Efter att vi hade repat gick jag och Lisa på stan och åt ^^ Det vart big boy, ett skrovmål var >< SUCK xD Sen vart vi glassugna så då trallade vi baar över till Max och köpte oss varsin mjukglass. Efter aallt detta ätande höll vi båda på att sprängas av mäddnad xD Så vi gick hem till Lisa där jag då har varit typ hela kvällen =) Tack!



I morron är det ju konsert på acusticum btw! Jonas FORSBERG (jag hade skrivit fel ;S PINSAMT!) har som projektarbete att sätta upp en konsert med Björn och Benny låtar :D Så KOM DIT OCH LYSSNA!! Kl 19.00 fritt inträde, frivilligt utträde (går till rädda barnen) i blackbox på Acusticum :D

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha okej...xD

2009-03-31 @ 18:27:55
Postat av: Dolme

Sv; Nämen inte gör jag det xD Haha vi umgicks rätt mycket med han i somras så :D

2009-04-01 @ 16:36:55
URL: http://hehehey.blogg.se/
Postat av: Böna

öhm, han heter väl ändå forsberg i efternamn!XD

2009-04-01 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0