HAHAHA!

I vanliga fall blir jag bara arg när jag har fått ett kedjebrev, men DETTA! xD Björn in my heart xD hahahaha!

IBLAND


Ibland....

när du gråter... 

ser ingen dina tårar. 



Ibland.... 

när du har ont.... 

ser ingen att du har ont. 



Ibland.... 

när du är bekymrad... 

ser ingen dina bekymmer. 



Ibland... 

när du är lycklig.... 

ser ingen att du ler.











Men  SLÄPP EN FIS bara EN gång...

Och alla vet det!!!!




 



Där lurade jag dig!! 
Du trodde det skulle bli en av alla dessa hjärtskärande historier 
ha ha ha 


Skicka detta vidare till dina vänner och låt dem få ett gott skratt!


HAHAHHA xD Ändå kung! Jag vill tacka google för alla fina bilder =)  Hoppas att de får vara kvar (A)

Jag vill bara tillägga att du är sötast i världen Adam, du får mig alltid att le =) Jag älskar dig! <3

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Don't get anything either... och nu sitter du här och ritar och knepar och knåpar och jag sitter här som en DUMSKALLE x( haha, men gode söt är du :D:D

2009-03-25 @ 14:12:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Ollan

Jaa såklart jag gjorde=D

2009-03-26 @ 20:34:46
URL: http://honmedperuken.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Haha ja i för sig men :D du ritade ju då värsta snyggt =O vi kommer LÄTT få mvg ;D haha!



Mja jag är ju då hemma idag :/ vettefan vart det här leder! Vill inte bli sjuk i helgen!

2009-03-27 @ 11:52:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0