Hejhej i stugan där...

... säg vem som vackrast i landet är... Eller så var det inte så xD jag fick bara detta på hjärnan för att jag just har sett en banfilm x) hehe! "Barbie - Svansjön" :D Tihi! Den är faktiskt grymt gulig :D Och det är jättefin omgivning, man blir som glad av den =) Åsså finner hon sin sanna kärlek :') awawwawawwaaaaw ^^D ahhaha! Men allvarligt hörrni ;D Barnfilmer är underskattade :D



Det finns ju faktiskt en ballet som heter just "Svansjön" och jag TROR att denhär filmen är baserad på den balletten :D Lite gulligt ändå ;D haha!

Igår natt, eller egt i morse hittade jag värsta hadrcore-sidan xD ahha! Jag satt på google och kollade på bilder och hade "Iron Maiden" som sökord åsså såg jag plötsligt en bild med fem tjejer xP Jag bara: huh? Åsså kollade jag på den och kom in på deras hemsida. Det visade sig att det var tanter (... kvinnor kanske xD) som gör covers på Maiden-låtar och de är faktiskt sjukt duktiga... iaf musikerna... TRUMMISEN x) hahaha! Så nu har jag bestämt mig för att jag ska bli bra på trummor xP ahhaha! Får vi väl se hur det går då ;P men kolla på sidan och lyssna!  http://www.theironmaidens.com/index.html Gillar dock inte riktigt hennes röst.... Det ska vara Bruce Dickinson


Ikväll ska nog Adam komma, lät det då som igår fast han har sin mobil avstängd så jag vet inte riktigt vad som händer, eller hur jag ska få tag på han ;S höhö! Men nu ska jag iaf gå iväg med min hund till "Handlarn" och köpa godis xD hehe! Det blir nog gott x) (LÅNGT INLÄGG OM LITE GREJER >< Jag tror att jag är bra på sånt ><)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

haha men inte BARBIE LINNEA XD



sv: haha ja jag blev ju helt till mig :) haha nej det vet han inte! men känner jag honom rätt blir han inte särskilt orolig ;D haha

2009-03-07 @ 13:39:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

haha nja ;D

men jo massa! åååh ._. det är hemskt, man vill bara vakna vakna vakna.

2009-03-07 @ 14:03:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0