Hejhejhej :D

Idag vaknade jag typ kvart i elva och solen STRÅLADE :D Så jag bestämde mig för att det åtminstone var dax att vakna, vilket jag gjorde. MEN jag började att spela spel på min mobil >< haha! Och det gjorde jag typ fram till ett då mamma frågade mig om vi inte skulle äta frukost xD BRA INTIATIV MAMMA! <3 Runt halv två (typ) fick jag sms av Lisa åsså frågade jag henne om hon och Patrik vill följa med mig på stan, så det vart så :D Jag gick och köpte hårfärg och Lisa köpte en mascara. Sen gick vi på Sunes, det var Patriks idé. Faktiskt bra sådan xD



När jag och Lisa hade flådat klart, och Patrik hade farit hem till sig, gick vi hem till henne och pratade lite =) Hon skulle på fest ikväll och jag var sjukt sugen på att följa men i sista sekunden ändrade sig hon som höll i festen och så vart det inte att jag fick följa ;P Jaja! Då vart det Djupvikskyrkan för min del istället =) Det var som lugnt å skönt ändå ;)


Tillbaka till mitt hårfärgande där jag för övrigt gjorde mig av med typ tre cm utväxt! ÄNTLIGEN! xD Iaf det var typ jätteläskigt xD Ma står med huvvudet nerböjt i badkaret medan man spolar ur färgen >< Jag fick typ skräckfilmssenarior eftersom att dörren var precis bakom mig åsså visste jag att ytterdörren var olåst >< haha inte mitt smartaste drag, men ofta sånt händer iofs xD Det såg dock inte mysigast ut >< Och det är nog tack vare detta som jag fick de visioner jag fick >< HÖVVA xD



Men jag LOVAR! Det är bara hårfärg och vatten!! xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska inte säga vad det ser ut som och vem som kunde stått bakom dig! (H) :D

2009-03-22 @ 01:14:52
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: KLART vi måste! Så rörande med skräckfilm! :') man blir helt varm inombords då det går äckliga gubbar med äckliga maskar som går omkring som nå himla äckliga grejs och dödar folk! xD öh!

2009-03-22 @ 01:18:58
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0