HELG :D

Hejsan! Det känns som att den här veckan har gått både fort och långsamt... SAMTIDIGT xO eller så är det bara jag som är schizofren xD (eller hur det då stavas ;P) Just nu är jag då iaf på skolan (19.51) för Lisa och hennes band håller på att spela in en låt :D De är kungar! Och jag... jag är här bara för att komma med en massa förslag som de kan försöka med, haha ;P Kanske bara är i vägen egt men det skiter jag i xD hahaha! Iaf har det varit jätemysigt för vi har ätit pizza i sofforna och pratat och haft trevligt :D 
Nu ska jag nog gå tillbaka och kolla hur det går :D 
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: klart jag vet vem det är :D vad roligt det låter!

2009-03-20 @ 21:49:42
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Linda Hurtig

Vad ska du göra i helgen? Jag har tråkigt och min boyfriend sover men jag måste vara vaken för vi ska fara och hämta mina föräldrar så jag måste väcka andré när dom ringer men dom ringer aldrig och jag är jätte uttråkad! What to do??!? ;)

2009-03-22 @ 00:57:46
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0