Help, I need somebody. Help, not just anybody. Help, I need someone. Help!

Ibland händer saker som inte alls är lätta att ta, saker som får vissa att känna sig som idioter och andra att känna sig krossade och nedtryckta till marken. Det värsta är att sånt händer, dagligen, och det finns inte mycket att göra åt annat än att prata. Jag är så tacksam att vi människor har fått de gåvorna, att kunna begrunda det vi gjort och sagt för att sedan kunna prata om det. GUD jag lägger detta i dina händer, jag tackar dig för att du har gett oss dessa gåvor men nu behöver de verkligen din hjälp. Hjälp även mig att hjälpa.

Ingen av er har sig själv att skylla, bara så ni vet! Man kan inte styra över sina känslor, saker bara händer. Jag vill att allt ska bli bra nu. Inte många har tagit så mycket skit som du har  på så kort tid. Första året på gymnasiet har verkligen inte varit lätt för dig och inte för dig heller (för den delen). Jag vill bara att ni ska veta att jag tycker om er alla tre så vansinnigt mycket! Jag skulle inte klara att se er nedbrutna. Speciellt inte att se dig i ÄNNU sämre skick. Förlåt... just nu vet jag som inte riktigt vad jag skriver, men jag menar det, och jag TROR också att ni själva fattar vilka ni är <3 Det jag vill att ni ska veta är att jag finns här för er <3


"Ååh, tänk om alla bara kunde må bra", "Den tiden kommer..."

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Vet du vad du pratar om... sånt här händer men det är så chockerande och hastigt osv osv. Samtidigt har jag varit alla 3 personer, varit i samma sitser.



sv: Nej... jadu, ingen aning! Tycker det är grymt fel iaf :p Men opera (som dessutom är snodd) känner du inte igen melodislingan i refrängen? nja, tveksam.

2009-03-15 @ 15:48:09
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

det här känns rent ut sagt förjävligt.

det finns inte ord.



<3

2009-03-15 @ 17:38:25
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Postat av: Adam

jag älskar dig linnéa, jag finns ALLTID! <33

2009-03-17 @ 00:13:46
URL: http://adamheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0