Hövva!

Hejhej! Imorron är det "InSå"konsert!! Jag känner att det kommer att gå åt... Ja... ni vet vars.. >< Jag sjunger allvarligt falskt som en gnu. Jag VET att folk säger att jag inte gör det men det är ju så man säger liksom... ;P Ja... Jag får be er alla som kommer att lyssna i morron att medtaga öronproppar som SKALL användas under mitt sångframträdande (Y) Jag ska då sjunga en låt som heter "How can I win?" som är från en musikal som heter "The Goodbye Girl", har dock aldrig sett den musikalen menmen x) Ganska fin låt iaf =) Åsså ska jag spela trummor på "Fade to black"... Jag är VERKLIGEN KASS på trummor också har jag märkt xP haha! Jaja.... Det blir ju synd om er som ska lyssna i morron ;P men, ni får tåla lite skärningar i öronen och ur-takt-helt-störd-fel-slag ><



ÖNSKA MIG LYCKA TILL ><


Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Haha. Ja, det är nog bäst det ;)

2009-03-11 @ 08:04:05
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: dolme

Nejmen hurre du, nu tycker jag du har lite fel här, du sjunger ju jättebra, och det säger jag inte bara för att.

Du sjunger verkligen jättebra och trummor, ja herregud du spelat ju hur bra som helst! :D Nu lyssnar du på mig för att jag har rätt ;)

2009-03-12 @ 21:33:05
URL: http://hehehey.blogg.se/
Postat av: Böna

Pfff. Har du tappat nåt däruppe elr?^^ ne, jag skojja bara! Jag kan trösta dig med att det låter grymt mkt bättre än om jag skulle spela trummor elr sjunga! Du får helt enkelt göra ditt bästa!!

Kramisar :)

2009-03-13 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0