Jaa =) Som sagt... Helg, sweet helg x)

Ikväll ska jag då på regnbågen och höra när Adam sjunger ;) <3 Det kommer nog att bli jättekul, fast just nu känner jag mig typ HELT död.. =/ Jag år så slut efter veckans slit,.. (HOST HOST) xD Vi har ju inte ens haft språk i veckan xD MOHIHIHI! Men iaf (A) Iaf så har jag just ätit en apelsin, ska nog dricka nå vatten och nå sånt så kanske jag får en extra energikick x)



Idag efter solan förljde jag ju som sagt med Sofia hem. Så fort jag kom innanför deras ytterdörr tog Sofias yngsta lillebror tag i min hand och började slita runt på mig lite överallt i huset x) Haha! Han är så söt x) Sen vi spelade Guitar Hero 3!! :D KULKUL! Efter det åt vi GOOOD taccos, och sedan tårta medan Sofia öppnade sin presenter =) Hihi! När vi var klara med allt det for vi till stan för de skulle på en konsert på acusticum och jag skulle hem så ;) Det var som lika bra.

Tidigare ikväll har jag försökt planka "A little piece of heaven" med Avanged Sevenfold. Jag kom ändå en bit

Nu ska jag nog börja göra mig klar för att fara... Typ sminka mig och ÅTMINSTONE LÅTSAS vara fin xD hahah! WISH ME GOOD LUCK!! xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

GOOD LUCK! :D

Haha nä men du är fin linnéa :D

Jag hoppas du har kul nu! :D:D

<3

OCH HA EN TREVLIG HELG! :D



Nu ska jag lägga mig innan min hjärna exploderar! :D Hohohohoo!. x)

2009-03-14 @ 00:24:24
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Postat av: Dolme

Haha, tack! :D Och du är jättebra på att sjunga! :D

2009-03-14 @ 10:34:54
URL: http://hehehey.blogg.se/
Postat av: Malin

i hate myself.

2009-03-15 @ 11:48:11
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0