Joakim Niels

Hejsan =) Idag tog vi massor med fina bilder på skolans datorer och sedan kollade vi på våran lärare som faktiskt var känd förut x) Joakim Niels. Låter det bekant? ;D Nej, kanske inte men prata med era föräldrar så kanske de vet något ;D Anyway! Här kan du iaf lyssna på honom :P Dock var han ganska liten på musikvideosarna :D ahha! Thå döllig xD Ändå inte dåligt för att vara svensk musik och dessutom pop ;P höhöhö! (Men det kan ju vara att jag är partisk också (A) xD)

Min tur nu





Joakim Niels

ÄLSKA SHORTSEN!!! x'D

Sedan är det faktiskt så att jag och Adam har varit tsm i 11 månader idag :D <3



Jag älskar dig nå så utomjordiskt Adam <3 DU E MIN MAN ;D haha!

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

hahaha jaa :D .. det bara blev så!

men linnea GE DIG! så snygg är jag inte :<

haha lite kyckling kanske jag är =D

2009-03-28 @ 17:55:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: sofia

MIN BILD XD XD XD!!!!

2009-03-30 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0