Sådär... Nu blir det andra bullar ;P

Mja, som i rubriken. Nu är det FASEN dags att göra en liten ändring på min blogg >< ingenting har ju hänt sen förra året xO ahhahaha! Det låter ju dock värre än vad det är men hur som helst :P Nu blir det iaf en annan bakgrundsbild, den föreställer en av mina kuddar btw (då vet ni xD), och kanske en ny header också... om jag nu är så smidig att jag klarar det >< ...KNAPPAST! xD

Idag runt ett ska jag på strömlida med klasse och åka typ pulka x) haha! Fast det bli typ sopsäck, men iaf (A) Sen ska vi fara å äta nånting, nånstans och ikväll ska jag till Julia och ha myskväll med en massa folk =)



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

nu blir det andra bullar, linnéa :D höhö.

2009-03-05 @ 19:45:54
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0