SUCK!

Nu har jag inte skrivit på typ... sex dagar..? Nej fyra :P Och jag har inte suttit vid datorn på så länge heller... :P Det blir ju inte kul för de som har tänkt kolla på min bdb sen... höhöhö.... -.-'

I fredags var jag, Helena, Karin och Jenny hos Hanna i hennes UNDERBART snygga hus! Det är verkligen som at kliva RÄTT IN I et inredningskatalog xO Det är helt sjukt vad fint de har det! Plus att det har värkdens vackraste utsikt mot havet xO <3 På lördagen vaknade vi runt tio och det var STRÅLANDE sol ute. Vi kom då överrens om att vi alla längtade till sommarn och att det kändes som en sommarsol =) TÅOTALLY WANDERFÅLL! <3 Runt 12 smsade Adam och frågade om jag vill med till Luleå  till några av hans mammas kompisar, för de ville träffa mig xD haha! Så jag blev typ helt stressad och sa förlåt MÅNGA gånger för att jag bara dissade alla och for iväg ;P Menmen... Jag följde iaf till Luleå till en mysigt hus med mycket folk x) De var iaf jättetrevliga och de firade lördag... Djupare in på det ska vi inte gå xD hahaha! Men det var iaf kul :D:D Sedan följde jag hem till Adam och var där till typ ett... två..? kankse... åsså kom mamma och hämtade mig -.-' hahaha! xD



Jag ska bara tillägga att jag älskar Adam, och Carola (Adams mamma). Hon är verkligen bäst! Så förstående och hjälpande. Tack för att du finns Carola Persson! <333

Mja =) Idag då ;P Vi ska sjunga i Piteå stads kyrka kl 18.00 med gospelkören jag är med i som heter "One Reason Gospel". Vi kommer att sjunga en massa roliga GOSPELlåtar så kom dit och lyssna ;D Vi kommer att rocka sönder tillsammans med vårt "egna" band... Som vi har spelat med en gång tidigare ;D ahhaha! Men de är seriöst kungar! (Y) Hoppas att jag ser ett ansikte jag känner igen, eller inte känner igen, i publiken ikväll! x)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha då jag var typ tolv år så hade mamma hittat en övergiven kattunge mitt på e4an till älvsbyn eller om det nu är e4an xD så hon satte ut annonser men ingen hörde av sig. Och eftersom katten var "vild" haha så döpte vi den till wildha :P sen när jag praoade på ett dagis i åttan fanns det en tjej som hette det :P

2009-03-01 @ 13:25:23
URL: http://johannalarsson.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

hahaha jaaa :O DET ÄR VI PÅ BILDEN! xD

2009-03-01 @ 18:57:41
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, jag hade velat höra er idag :o jag hoppas det gick bra iallafall! :) ni är då så bra! :) <3

2009-03-01 @ 19:19:17
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: karin

usch usch usch vilken UNDERBAR helg!!! jag älskar oss >< haha XD

2009-03-01 @ 23:33:34
Postat av: Böna

Det gör jag med ^^ Det var så himla kul!:D

2009-03-02 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0