Today it is a blue day... :D

...beroende på hur man nu tolkar ordet  "blue". Jag tolkar det som färgen pga DETTA:


... Så kan det gå när man färgar hår utan handskar xD

Efter söndagens konsert i kyrkan, som förövrigt gick brabra :D, följde jag hem med Alexandra och sov över där :D Det var jättekul och vi sminkade oss och tog en massa lejda bilder på varann xD hihi! Jag vet inte om jag törs visa nån xD För Alex vägrade att skicka bilderna på henne :P muhu!




Måndag: Jag och alex vaknade typ runt tolv, skulle jag tro, och åt frukost medan vi såg på "Ronja rövardotter" :'D <3 Vi enades snabbt om att vi skulle vilja vara hon... xD haha! Efter att vi hade sett film och klätt på oss gick vi iväg till stan för att uträtta några ärenden, som man så fint säger ;P Efter det skjildes vi åt. Hon gick hem till Annelund och jag gick till Adam :P haha! Det var BLÅSIGT vill jag påstå! xD Men jag tog mig iaf fram och stax innan sju for vi iväg till kyrkcenter på myskväll =) Jag stannade dock abar till typ 8 för jag skulle till Dolme på tjejkväll :D



Vi satt först hos Dolme i hennes rum och pratade om allt möjligt, typ. Sen gick vi och fikade och sen gick vi till ICA och köpte godis :D På vägen till ICA märkte vi att Estet-treorna typ stalkade oss... eller nått xD haha! Men de var iaf överallt xO Hahaha! Först var det Viktor Isaksson som kom upp i lägenheten för att vara med Dolmes bror, sen var det Andreas Bellander som klev ut ur en pizzeria typ 15 m framför oss medan Rasmus och Victor Vennema satt kvar inne på pizzerian xD hahahha! Det var lite läskigt xD (Förlåt om jag har stavat fel!) Senare på kvällen kom Adam och Isac förbi Dolme och sa hej... typ xD De hade varit på ku innan så det var inte så långt mellan precis :P

Senare följde jag och Malin hem med Lisa och såg "Tjenare kungen" och "Mean Girls". APA så bra tjenare kungen är!!! Jag vill ha ALLT i den filmen!!! :'D Lisa hade rätt när hon sa: "Linnéa, du kommer att tacka mig efter att du har sett den..!" Och det gör jag! :D TACK LISA xD ahhaha! Men asså SE DEN!!!!! Älska kläderna! Älska stilen! Älska tapeterna! Älska handlingen! Älska musiken! ÄLSKA FILMEN , kort sagt xD ahhah!



Nu tror jag nog att det ska räcka med samanfattning... Hmm... Adam är på Zeldalan hos Max x) ahha! Hoppas att han äger sönder alla x) Älskar Adambubben min ^^D <3

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Hahahahaha men jaaa! xD

2009-03-04 @ 07:46:02
URL: http://ssarasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ouioui! Jag känner mig som en idiot, men jag är glad :) :D:D jaa! de måste vi göra om!

2009-03-04 @ 10:14:53
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Men visst är den BRA :D filmen då!

och tack själv sötis! så tacksam över att du alltid färgar mitt hår =D haha. HAHAHA xD ja it gör det nå ;D det var jättemysigt där :) puss!

2009-03-04 @ 16:53:29
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0