Fredag men...

Hejsan :D Jo... "Men" står för att jag försöker intala mig själ att det är söndag idag... så det inte är NÅGON helg kvar så att jag blir ÖVERLYCKLG när jag vaknar i morron xD hahaha xD Det skulle kunna funka (A)

Idag har jag sprungit på stan i Luleå hela dagen! Tack och lov kom Alexander och Sarah och räddade mig från att omma bort helt och hållet xD haha <3


Söta barn x) <3

Vi har varit runt på typ norrlands alla secondhand affärer xD hahah! Inte vi tre då, utan pappa, carola och jag :P Jag har kollat efter bra LP-skivor men det fanns INGET som föll mig i smaken >< Vart är HJÄLTARNA som "skänker" bort sina pärlor till skivor? :O Det bllir nog mycket loppis till sommarn ;D Iaf så hittade jag detta i stället :P


DAGENS FYND :D

*Skor (egt från onsdag)
*Kasslerstrumpisar :D
*Rolig tröja
*Väska :D
*Randig jacka med frotté-insida

OCH SLUTLIGEN!

Jag har prövat "Ben & Jerry's" glassen! Jag tycker dock att den är väldigt överskattad :P Inte alls speciellt... speciell xD men mja... Den var då MÄTTANDE iaf ><



RING MIG I MORRON :D
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0