He blås!

Hejsan!   Det   är   inte  lite det  blåser        =)  Men  först  måste  jag prata med   
vill   jag    bara    påpeka    ><     höhö!        pappa (A) heheh!     
Jag  cyklade  hem  och  det  var minst        
sagt  tynge  än  vanligt  xD  Ikväll   ska        Idag  hände   en   JÄTTEFRÄCK sak!
jag  och  Adam  fara å se på Chained,          Jag  blev  nästan  förnärmad  ;O  xD
Medusa    och    Laudamus  på   kyrk-          På Lunchen gick jag, Lisa och Patrik
center  ;D  Det  blir nog väldigt trevligt         ut  och  la  oss  i  gräset  åsså tittade
;D  Just  nu  sitter  jag  då  å  funderar         jag  på  min  hand lite snabbt och då
på  att  göra   klart   mitt   dikthäfte   ;S       landade  det  ett  kryp  där. Jag bara:
Oopsiii!  Nej  nu  ska  jag  sluta tönta          "Höhö,   kolla   så   ful   ;P"   Och   då
mig xP                                                           BAJSADE  den  på  mig och flög iväg
-  V a d   h ä n d e r   i   h e l g e n   d å ?  - xD  hahahahhahaha! Ofta jag skulle
Själv ska  jag  kanske  fara  till  Lom-            bajsa  på  nån  om  de  sa att jag var
träsk  med  Adam  och   hans   familj             ful xD hhahaha!



Ha en trevlig kväll och helg =)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha den BAJSADE :D

och tack hörru! det hade jag :)

2009-05-30 @ 13:03:36
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha JAA :D jag har nom nom nom på hjärnan hela tiden! =O och patrik också nu. det löste sig btw.. :)

2009-05-31 @ 16:04:26
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha ja eller hur xD men duu, jag hann fan inte göra klart dikthäftet igår. sitter bara nu och drar ut på det =O SÄG ÅT MIG PÅ SKARPEN!

2009-05-31 @ 16:15:59
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0