Hejhej Sommar!

Oj, alltså en sån sommardag idag idag idag! ;D

Dagen till ära har jag suttit inne ocxh skrivit klart mitt dikthäfte xD haha! Fast inte bara (A) Jag har legat ute och solat i en och en halv timme också x) Så LITE färg hoppas jag att jag har lyckats åstadkomma x) höhö!

- Jag illustrerade två av Bo Bergmans dikter -
                

Igårkväll var Jag med Julia, Adam och Isac på Storstrand för att lyssna på VÄRLDENS COOLASTE PASTOR EVER BEEN! <3 Han heter Bob Beeman och han är så obeskrivligt häftig att det går inte. När man ser han tänker man sig att han typ kör omkring och typ slår ner folk från sin Harley Davidson eller nått xD Men när han pratar och ler och... uttrycker sig helt enkelt, lyckas han trollbinda en helt fullsatt sal med människor! <3 Tänk er en rättså kraftig man på 1,87m lång, med långt mörkt vågigt hår. Tatueringar fulla armarna och percingar i öronen. THEN you've got him ;D Han är så... GAH! Cool! :'D Och allt han säger är så sant att man bara vill gråta! Han är verkligen en person som berör!

- Bob Beeman -


- Och här spelar han piano!! -


I Fredags var jag som jag tidigare skrev på konsert med Adam och en massa andra :D Där spelade Chained, Laudamus och Medusa. Här är NÅGRA av bilderna jag tog (A)

- Chained -
 

- Laudamus -
  

- Här försökte jag vara cool och ta en panoramabild xD Men det gick ju som det gick! -


- Medusa -
   

- Efteråt, ett gruppfoto med BOB! -


Nu ska jag äta!

Pusshejs! :D

Kommentarer
Postat av: *DESIGN HJÄLP?*

fina bilder

2009-05-31 @ 20:30:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jeff

Lol Johan

2009-05-31 @ 21:12:39
Postat av: Sarah

hahah, daaaamn vilken cool pastor! :0

(och hej, jag typ läser din blogg. HAAHAH)

2009-06-02 @ 17:13:24
URL: http://sarahlindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0