hööhöh

Nej vad jag är inaktiv hela tiden :P Jag har typ inte varit inne på datorn hemma på typ en vecka snart >< Min bilddagbok kommer att vara kaos sen för alla som ska titta på mina miljontals bilder jag har hunnit ta under veckan xD haha! Stackare ><

Jag är iaf på skolan just nu och väntar på att klockan ska bli ett =) Då ska jag och min klass gå ner i samlingssalen och kolla på naturarna som har konsert :D Det ska bli spännande och jag ska förstöra min röst ännu mer genom att vara supportande publik -.-' hahahah xD



Jo, igår var det onsert på Acusticum och jag skulle ha sjungit, men eftersom jag har typ BAJSALS så kunde jag inte och Frida vart tvungen att hoppa in. Hon gjorde för övrigt en SJUUUUKT bra insats!! GO FRIDA!

Nu är det sol! :) 
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0