Inte nu...

Hejsan =) Idag tog vi första fotdoppet i kanalen och vi sprang barfota :D ("Vi" inkluderar Dolme och jag xD Maja, Sara, Jeff, Lisa och Linus var också med). maja hittade en fyrklöver =)

- Hoppas att det ger tur att bara ha sett en på riktigt -

- Förlåt för att jag är som jag är... Jag älskar dig... -

När vi slutade gick vi till stan och jag införskaffade en kazoo :D YAY! Dessvärre däckade jag och Nils i gräset innan vi hade tagit oss in till stan ;P haha!



Have a nice night... NATIONELLA I MATTE I MORRON D: I'll be dead!

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet, hahaha så episkt! jag måste ju säga att texten handlade om väldigt varierande saker x)

2009-05-13 @ 07:49:30
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0