Black and white

Rubriken har inte med maträtten med samma namn att göra, utan med dagens innehåll :P Vi har repat inför musikalen HELA dagen, från 8.10 till 16.20 >< TRÖTT I HUVVET!

Jag och Lisa gick då iaf hem från skolan. Det är så skönt ute nu ändå så :) Självklart for vi förbi ica och köpte onyttigt som jag nu har ätit av >< Fy på jag!
Just nu sitter jag och spelar gitarr :)

Ikväll, efter sju, ska jag fara på dans :D Oj vad jag längtar! :D tihihhi! Dans for life!
I denna dansgrupp går också Helena och Sofia vilket gör det extra kul :'D <3


pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

åååh! nu var du dum, nu blev jag sugen på black and white :( dumdum. jag kommer bli MEGAFET en vacker dag! ha det så kul på dansen också :D



sv. hahaha men precis ;D dock skulle jag kanske inte kalla det såå fullspäckat... om man typ tänker på hur du har det ibland xD

2009-11-09 @ 19:48:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Böna

Jåå rolighetsgraden på dansen steg med tusen när du var där! :)

2009-11-10 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0