Broarna i Madison

Jag såg just en så bra film! Jag har ÄNTLIGEN hittat en gråtfilm igen! :') Hoppas bara att den finns att hyra! "Broarna i Madison" heter den, den gick nyss (22.00-00.10) på ettan.



Meryl Streep! Behöver jag säga annat än att jag älskar henne?! Hon är så underbart bra skådespelerska! Hon fångar en direkt, sprider känslor och agerar som om sakerna faktiskt hände henne i hennes riktiga liv... Nej jag finner inga ord för hur bäst hon är! She's my idol! Utstrålningen... ALLT! Åsså är hon så eget vacker, inte idealvacker utan verkligen speciellt, unikt! GAH! Nu ska jag sluta skriva sönder henne och gå och lägga mig.

just gotta...

MERYL STREEP! <3

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. oj! det är alltså inte första gången du ser henne i en film så eller? :O känner inte ens igen namnet, hehe

2009-11-14 @ 14:33:15
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0