Friends!

Hejsan svejsan, nuu ere måndag igen... ifall att någon skulle vara unaware of that? ;P Jag har börjat prata ALLDELES för mycket svengelska för någons bästa! Linnéa is tha fjårrizzzz x'D

nu bra.

Idag har jag varit på PT och fått infon om lucia... Jag har två timmars marginal mellan lussandet i piteå stadskyrka och spelningen i Arvidsjaur! JÄÄÄÄ! This december will kill me.



Nu ska jag inte klaga nå mer idag. Jag tror att jag ska spela lite sims och se om fusket "maxmotives" vill funka för mig ;S höhö! I hope! Sen blire väl kanske att läsa lite mer. Jag har ca åtta kapitel kvar i min bok. Dock har jag nog aldrig förr hunnit så långt i en "skolbok" förut... Så det är ju ett framsteg ;D

Puss!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha, gulliga katter :D



sv: nej inte granne! hon hade ju varit arrangör på ett ställe där dom spelade :D haha! granne?! xD naw, det förstår jag :)

2009-11-03 @ 15:43:07
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaaaa :D jag ska snart öppna påsen! hihi

men ojojoj, grattis ;D haha. men det är ju skitkul att läsa bara man läser nånting bra. gick det bra på lucia-tjosan då? :o

2009-11-04 @ 20:22:09
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Böna

AAHahah!vilka gölliga katter!:) Me like! XD

2009-11-05 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0