I could write all night long

Det är verkligen så det känns... Men det borde jag VERKLIGEN INTE GÖRA eftersom att jag ska upp och sjunga på stan i morron... Då måste man ju se fräsh ut. RACKARNS! Det var ju redan för sent (haha!) Nej, men jag ska försöka att göra en ängel av apan typ :P Varför säger man så? Apor är ju söta! :O

Jaja... Jag borde göra mig klar för att sova då :P Ska väl lyssna på lite musik i min iPod som jag lyckats fixa till ;D eller... jag har nästan lyckats fixa den iaf ;S haha! Jag måste typ höra av mig till Fredrik Lundman (eftersom han står som adiministratör till den) om jag vill ha hjälp med att ta bort musik från den... Och jag vet inte hur vida han vill höra av mig xD hahahahah! Öhm... Men jag kan iaf stoppa in musik på den :D I typ 10 GB till... Men det lär ta ett tag att fylla upp allt det... Tror jag... Men man ska aldrig säga aldrig! ;D Sitter just nu och lyssnar på Dio - Rock n' roll children. NEJNU ska jag sova ;P




p
USS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0