I've got a feeling that tonight's gonna be a bo-ring night...

... Om nu inte Adam kommer och räddar mig vill säga :) <3

Idag har det varit lättare att leva men jag har betett mig väldigt konstigt x'D Men då är det som det ska vara iofs. Det ligger nog en förbannelse över fredagar tror jag! För i slutet VARJE lunch på fredagar blir jag och Lisa HELT KNÄPPA och typ hoppar omkring, piper, "fuckar" åt varann, och är allmänt störda bara! JAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM HÄNDER MED OSS! x'D Jah, det är väl antagligen inget allvarligt iaf eftersom det, oftast, går över en bit in på lektionen eller när den har slutat.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn. När jag öppnade internet hände detta:

Fjorton internetfönster öppnas! Jag typ... jaha!? Kneppt!
Jo! Jag tänkte bara dela med mig av detta också, apropå datorproblem: Igår skulle jag logga in på MSN men den ville inte det, utan jag skulle bli tvungen att ladda ner en ny version av det. Så jag tryckte på "OK" (eller vad det då stod) och en stund senare kom det upp en ruta där det stod att man behövde typ 896 mb internminne (eller nått sånt) och 13 GB hårddisk!! Lite jävla mycket är väl det för att installera MSN?! Så nu kan jag inte länge vara på MSN, det sög ju ganska hårt!

Ikväll ska jag till pappa. Det blir lite spännande att se hur mycket snö det har hunnit komma "inåt landet" eller vad man då ska säga ;P Typ 1,5 mil inåt i alla fall :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0