Jag är så avundsjuk...

... på min snygg-jävvla kusin! Dels är hon egen, snygg stil, över 18! Hon har varit au-pair i USA i ett år, blivit utslängd i fucking Österrike, drygt två timmar utanför Wien och klarat sig helt själv tillbaka till Sverige. Hon har tatuerat sig och hon tänker göra ännu fler tatueringar, hon är trevlig, rolig och bra med barn och bara allmänt helt sjukt olik mig! Jag fattar inte att vi är kusiner ens! Jag vill vara henne! She's probably my second female idol! ;P



I morron ska jag intervjuas för lucia vilket betyder att mitt groteska anlete ska synas ännu en gång i fucking piteå-tidningen. H*lvete i en säck, så bajsdåligt. (Jag verkar iaf ha lärt mig några av de hundra svenskaorden vi hade i torsdags, yay!)

Igår kom Adam hit, vilket betyder att Linnéa Enberg blir knäpp i skallen och lycklig >< Tydligen blir mina djur symmetriska då också...(eller hur man då ska uttrycka det), för såhär hittade jag hund (Charlie) och katt-1 (Muffe) i hallen igår, det såg så kul ut! Sötdjur på dem!



pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha men gud vad du vill vara folk :D blivit utslängd i österrike?! why?



sv: I know :/

haha jahaaa, hon! då vet jag :D hade inget namn bara. ja hon har ju varit med lite överallt, hehe ;)

2009-11-15 @ 23:01:41
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0