Kyla

Vissa dagar känner man verkligen att man kunde klarat sig utan.
Idag var en sån dag.

I morse började vi sent, halv elva, så jag kände att jag skulle avra duktig och gå till skolan :P Jag har typ som policy att jag ska gå ÅTMINSTONE en väg, och det är skönast att gå på morgonen eftersom det blir så vansinnigt kallt på eftermiddagen och kvällen.
Innan jag for hemifrån fick jag ett sms:
"Men inte visste jag att du var luciakandidat, så himla kul :D"
Fan. Bilderna har kommit i tidningen.

Jag gick i alla fall iväg till skolan där det såklart var fullt med folk och det verkade som att typ alla hade läst tidningen. Jag gick i alla fall raka vägen fram till Kajsa, som precis hade läst ut sista sidan i tidningen, och ryckte den ur hennes händer. Sen knövlade jag in den i mitt skåp. Alla kanske ändå inte hann se den förskräckliga bilden. Jag fattar inte vad folket på PT tänker med. De tar det fulaste motivet i hela vida världen, fotar det och av typ 10 bilder (varav kanske åtminstone en är acceptabel), väljer de den absolut groteskaste bilden där motivet ser ut som ett fett jävla fult as.


Today happened to be the death-day of Linnéa. She'll return tomorrow.

På eftermiddan repade vi, fast där var stämningen (haha) inte så hög heller. Men det löste sig.

pUSS


Kommentarer
Postat av: Alexandra

DU VAR SÅÅÅ SÖÖÖT MIN LILLA LUCIA :D

Postat av: Linda Hurtig

Jag tycker att du var jätte fin, hoppas att du vinner ;)

2009-11-19 @ 16:57:46
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0