Left alone in Piteå

Så blir min helg... typ...;P Iofs ska jag till Svensbyn så jag blir ju typ ändå ensam men ändå... Adam far på Deep Purple och alla andra far på Paramore... >< Jääh!


Jag har förresten fått spotify nu :) Tack Linnéa! Men eftersom detta är jorden och det verkliga livet - Med något gott kommer alltid något ont - även i detta fall. Mamma ringde igår, medan vi höll på att repa med bandet, och lät skärrad... >< "LINNÉA, när du kommer hem får du inte starta datorn för det kom upp en ruta där det stod 'WARNING! ALARM! VIRUS!' Så du får INTE starta datorn."
Jag typ F*N! (Jag har en massa bilder på datorn som jag ännu inte hunnit föra över på en cd) Närmare bestämt - alla November-bilder finns på den datorn. Om den skulle radera det skulle jag inte vara en glad Linnéa anymore. Så nu HAR jag spotify MEN jag kan inte använda det. KORV säger vi om det.
Jaja, nu ska jag återgå till mina plikter. Bara 45 minuter matte kvar nu och sen - HELG!


pUSS

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Sv: tydligen ;)

2009-11-28 @ 15:54:31
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0