Luciarep om mindre än en timme ;S

...och i morron ska novellananlysen vara inne också. Dethär kommer inte att funka. Suck. dessuom missar jag dansen i morronkväll. och missar jag inte dansen så kommer jag att missa en, säkerligen, jättebra konsert. Varför är det alltid så?

Igår gick jag ju iaf på stan med Madde och vi hade det trevligt :) Senföljde jag hem med henne och gjorde mig klar för klassfesten.


Klassfesten då! Jag var hippie ;P Inte fagert menmen. Tyvärr var det många som saknades på festen. Eller det kändes som att det var många iaf. Det var magda, viktor och Linus. Sofia kom senare än vi andra också så det var lite tomt till en början :( Sen åt vi och hade catwalk och det var ju roligt, sen vart det dans ett tag, gruppfoto...
Av någon anledning känns det som att vi hade roliagre förra året dock... :/ Det är jättetråkigt att känna så. Men det är väl som... (Jag vet inte om det var Jeff eller Nils) sa; "Vi har förlorat vår ungdomliga gnista och blivit tråkiga tvåor." Eller hur det då var, men något i den stilen. ;P


Fast nog hade vi kul ändå :)

Jag kommer inte att få vara med Adam, alltså vara med Adam på jättelänge nu. Vi har inte varit med varann sen förra helgen och nu till helgen ska han till Dalarna och se Deep Purple... fusk. :P

pUSS

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAaHHA, jag dör. "vara" som i... sexuella eller inte sexuella referenser, linnéa? xd

2009-11-22 @ 15:17:05
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Postat av: Alexandra

oj

Postat av: Adam

Dryga tvåor var det :P Det är synd... men sant :(

2009-11-24 @ 22:23:13
URL: http://sommarlistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0